نمایش 1–32 از 35 نتیجه

نمایش 9 24 36

دسته فرش ۱۵۰۰ شانه

1500 شانه ، باکیفیت ترین و زیباترین انواع فرش ماشینی است که به علت ظرافت در بافت و تعداد گره های زیاد به فرش دستباف شباهت بسیار زیادی دارد و به آن فرش دستباف گونه نیز می گویند. همچنین فرش 1500 شانه گرانترین فرش ماشینی ایران نیز شناخته می شود.

فرش 1500 شانه

بهترین فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه گل برجسته از بهترین مدل های این قالی پرفروش است که به خوبی جایگزین فرش های دستباف در خانه های ما شده است.

انواع ‫فرش 1500 شانه جدید با طرح های مدرن و سنتی در تراکم های مختلف به بازار عرضه می شوند تا خریداران با هر سبک و سلیقه ای بتوانند از این کالای باکیفیت در دکوراسیون و چیدمان منازل شیک، هتل های مجلل، رستوران های سنتی و سایر مکان ها استفاده کنند.

ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه

ویژگی های فرش 1500 شانه جدید کاشان

مهمترین ویژگی این فرش همانطور که از نام آن مشخص است، تعداد شانه آن می باشد. شانه به تعداد گره های فرش ماشینی در یک متر عرض آن گفته می شود. عمر فرش ماشینی 1500 شانه بالاست. این مدل فرش های دستباف گونه که به فرش تراکم بالا نیز معروف هستند، به علت تعداد شانه و تراکم بالا، بسیار ظریف و برجسته به نظر می رسند و طرح و نقشی که در بافت آنها به کار رفته به زیبایی خود را نمایان می کند. به نقل از سایت mohtashamcarpet در رابطه با خصوصیات این نوع فرش:

در فرش ماشینی 1500 شانه ظرافت از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل که برای تولید این محصول از نخ‌های بسیار ظریف و باریک استفاده می‌شود. علت استفاده از نخ باریک این است که نقش نهایی بهتر دیده شود. درصورتی‌که برای تولید این قالی از نخ‌های ضخیم استفاده شود طرح فرش دچار مشکل خواهد شد و شما نقش فرش را به‌خوبی نخواهید دید.

برای خرید فرش مدرن نیز میتوانید به دسته مربوط به آن سر بزنید.

نحوه نگهداری فرش 1500 شانه

برای نگهداری از فرش های 1500 شانه لازم است چند نکته را رعایت کنید که در ادامه به شما می گوییم:

  • فرش ها ی 1500 را دور از تابش آفتاب قرار دهید:حفاظت از فرش‌ها از نور مستقیم آفتاب به خصوص در مواردی که از رنگ‌های طبیعی استفاده شده باشد، بسیار حائز اهمیت است. نور مستقیم آفتاب ممکن است باعث از بین رفتن یا رنگ دادن رنگ فرش ماشینی شود.
  • شستن فرش ماشینی: زیاد فرش را مورد شست و شو قرار ندهید. شستن فرش 1500 شانه فقط سالی یکبار انجام شود.
  • قرار ندادن اجسام سنگین و داغ روی فرش: سعی کنید اجسام سنگین را روی فرش 1500 شانه قرار ندهید زیرا بافت فرش ظریف می باشد و فرش را زود سوراخ می کند.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

قیمت فرش دستباف گونه به علت تعداد شانه و تراکم بیشتر از سایر مدل های فرش ماشینی بالاتر است. البته ابعاد فرش نیز در قیمت آن موثر است. در سایت فرشچین می توانید قیمت انواع ابعاد فرش مانند فرش 12 متری 1500 شانه، فرش ۹ متری ۱۵۰۰ شانه و ۶ متری را مقایسه کرده و پس از انتخاب طرح و مدل مورد نظرتان، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

گران قیمت ترین فرش دستباف گونه، فرش 1500 شانه تراکم 4500 است که بالاترین کیفیت را دارد و می تواند خریدی عالی برای اتاق پذیرایی خانه های ایرانی شیک و مجلل باشد.

گفتنی است قیمت فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه 18،500,000 تومان و قیمت فرش ۹ متری ۱۵۰۰ شانه 14،800،000 تومان است.